sâmbătă, 25 iulie 2020

Dulceață de mure




Azi scriu, cu amintirea pioasă de altfel,
Când culegeam și mure, eu micul prichindel,
În coșul de nuiele, purtam și multe vise,
Erau atât de pure și totuși n-au fost zise…

Pădurea mă primea cu brațele ei verzi,
Aud și-acum îndemnul: -Încet să nu te pierzi…
Nu înțelegeam prea multe, dar nici nu aveam teamă,
De rău nici nu știam și nu îl luăm în seamă.

Croiam poteci prin vreascuri și mă îmbrăcam în vise,
Crăiesele zburdau așa cum au fost zise.
Din verde se înalța covorul fermecat,
De multe ori pe el, în taină am zburat!

Cu flori prinse în păr și soarele pe umăr
Urcam în toți copacii, acum, doar îi înnumăr...
Era o simbioză de pace și de bine,
Pădurea mea- copilă, îmi este dor de tine!

Târam un coș de mure și pajiștea înflorită,
Aceasta bucurie o țin bine păzită…
Simt gustul bun al pâinii, dospită de cu zori
Dulceața mea de mure, mă trec ușor fiori!


23.07.2020

foto sursa internet

Camelia Cristea


Niciun comentariu:

Trimiteți un comentariu