duminică, 29 iunie 2014

Sărbătoare


Pune dorul în cătuşe, eu de el să n-am habar
Şi regretelor tardive, un bilet spre alt hotar...,
Pune albul tot în mine, doar în crini să înfloresc
Şi-n ninsorile din rai, dimineaţă să-mi găsesc.

Pune flacăra să ardă şi în inimă de piatră
Firul ierbii să îl simtă, toamna mea prin ea să treacă.
Pune cerul tot în mine, şi-n bujori obraji de fată
Din izvor cu apă vie, să mai beau şi eu odată.

Pune ploia să ne spele de păcate şi de ură,
În iubire Tu ne îmbracă, răutăţii doar cenzură!
Pune miere în cuvinte, rănile să vindece,
Şi albinelor ca hrană. dă-le din bogata mană.


Pune busuioc în case, alinări în rugăciune,
Să ne lepădam de rele, să trecem curaţi prin lume.
Aripi viselor frumoase, primăveri cu tei în floare,
Să facem altare-n suflet şi din viaţă sărbătoare!
foto internet

Camelia Cristea


Niciun comentariu:

Trimiteți un comentariu