sâmbătă, 14 februarie 2015

Am ales














Am ales să stau de veghe
după datină şi lege,
să alin durerea lumii
cum m-au învăţat străbunii.

Aud noaptea cum pământul,
se tot tânguie mereu
şi-ntr-o sfântă rugăciune
îl strigă pe Dumnezeu.

Aud şoaptele pădurii
şi-nchinarea brazilor,
trilul de viori -orchestra,
glasul lin al mierlelor.


Aud valul cum se zbate
la un ţărm uitat de lume
el îşi ştie plânsul âsta,
dar şi rostul lui prin lume...


Aud frunza cum foşneşte
într-o strană, sau un ram,
verdele în mine creşte
bucurie cât mai am....

Aud glasul de mioară
într-un staul îngheţat
dar credinţa încălzeşte
pruncul fără de păcat.

Aud paşii care trec
peste lumea nevăzută,
de uimire şi nădejde
am rămas o clipă mută.

Aud marea simfonie
Dirijorul stă în cer
eu mai ard în poezie
şi mă bucur de mister...



foto sursa internet


Camelia Cristea

Niciun comentariu:

Trimiteți un comentariu