sâmbătă, 2 iulie 2016

Ține-mă de mână



Ține-mă de mână și mă du în rai,
Șarpele îndoielii te rog să îl tai
Mărul să rodească sfânta ascultare,
Pacea și iubirea să crească-n cărare.

Din salcâmi în floare să ne facem salbe
Să mai stingem dorul ce încă ne arde
Ruga s-o aprindem pentru cei plecați
Când ne întâlnim să fim vindecați...

Ține-mă de mână și mai dă-mi putere
Toate se întâmplă doar cu a Ta vrere,
Flacără această să ne încălzească
Să ne urmăm calea, simplă și firească!

Pietrele răbdării să ne țină pasul,
Când e stramtă calea să trecem impasul,
Buzelor să punem lacăt de se poate
Să purtăm pe mâini faptele curate.

Clipelor să dăm straie de mătase,
Toate să ne fie pure și frumoase,
Inima smerită să cuprindă cerul
Să dezlege noduri, poate și misterul...

Ține-mă de mână și îmi dă curaj,
Viața mea cât este...am s-o pun în gaj,
Încercarea asta știu că mă călește
Ce nu ne doboară simplu ne întărește!



19.06.2016

foto sursa internet

Camelia Cristea


Niciun comentariu:

Trimiteți un comentariu