miercuri, 7 septembrie 2016

Clipele...


În biserică, din clopot
Cântă ruga de sfârșit
Mă întorc în cer la Tatăl,
Timpul Ierbii s-a oprit.

Toamna curge răvășită
Într-o lacrimă-rugină,
Prea grăbită, prea curând,
Coasa taie prin grădină.

Rugăciunea umple golul
Ce-a crescut în casa mea,
Sufletul azi în Lumină
Lângă Mama o să stea!

-Să nu plângeți Dragii mei
Vă scriu nopțile din stele,
Clipele mi s-au sfârșit
Mai privesc din cer la ele...

Să mă pomeniți în rugă
N-am plecat, călătoresc
imbrațișeză Tata,
Cât mai simplu și firesc!

Florilor din fața casei
Să le spuneți că-n Lumină
Am văzut în cer la Tatăl
Cea mai frumoasă grădină.

Crini, narcise și lalele
Pe altare înfloresc
Din psaltire curge ruga
Într-un chip nepământesc...

Lăcrimioare în șirag,
Îngerii mereu adună
Iar în salbe de Lumină
Crește tainic fapta bună!

-Să nu plângeți Dragii mei
Vă scriu nopțile din stele,
Clipele mi s-au sfârșit
Mai privesc din cer la ele...



http://confluente.ro/camelia_cristea_1473186932.html

foto sursa internet Moldovița Suceava

06.09.2016


Camelia Cristea



Niciun comentariu:

Trimiteți un comentariu