duminică, 29 ianuarie 2017

Lacrima iubirii


Lacrima iubirii o petrece timpul,
Iarna asta sură-mi este anotimpul
Ard mocnit în mine doruri şi tăceri,
Dar vor creşte muguri iar în primăveri!

Prin nămeţi şi geruri trec ca o nălucă
Mă apucă seara, dorul crunt de ducă,
Cerul din ferestră, gândul îl mai ştie
Uneori mă scriu într-o poezie...

Sarea din cuvinte parcă e amară
A început curând timpul să mă doară,
Gerul a săpat răni adânci în mine
Mă rog să le port doar cum se cuvine!

Nădejdea cârpită, toată din bucăţi,
O păzesc mai strajnic au venit şi hoţi,
Caldela-i aprinsă torn şi utdelemn,
La iubire totuşi, pe toţi vă îndemn!

Lacrima iubirii, flori de lăcrămioare,
Iarna sub zăpezi, lutul rău mă doare...
Dar în primăvară muguri cresc pe ram,
Bucuria asta, încă o mai am…



foto sursa internet

21.01.2017



Camelia Cristea

Niciun comentariu:

Trimiteți un comentariu