sâmbătă, 25 februarie 2023

 Oglinda


S-a ciobit oglinda-n care

Anii tineri m-au privit,

Ghiocei în părul aspru

De prea iarnă m-au albit.


Pași domoli prin amintire

Trec cărări cu doruri multe,

Plete lungi de așteptare

Au rămas acum cărunte…


Trenul șuieră în gara

Care cânta-n nostalgi,

Un peron se mai zărește

Pentru acei frumoși copii…


Braț la braț cu vise multe

Tot umblau cu capu-n nori

Neștiind că -n lumea asta

Noi suntem doar trecători….


Câte zboruri spre înaltul

Celui mai senin destin

Conturam aripi de vulturi,

Astăzi râd și mă închin.


Am luat viața toată-n piept

Și-am urcat pe vârf de munte

De prea multele ninsori

Tâmplele îmi sunt cărunte….


Într-un vals amețitor

S-au dus anii ca o clipă

Zborul a rămas în vis

Și s-a frânt a mea aripă….


S-a ciobit oglinda-n care

Anii tineri m-au privit

Astăzi timpul în risipă

Stă pe lamă de cuțit…


foto sursa internet


Camelia Cristea


Niciun comentariu:

Trimiteți un comentariu