vineri, 30 mai 2014

Pe unde treci


Pe unde treci laşi urme în tăcere,
Obrajii au înflorit într-un bujor,
Pe gene am lacrimă din stele
Şi-n simfonii sunt mare dirijor.

Cu dalta am sculptat în piatră
Şi-o pasăre măiastră a zburat,
Era însăşi iubirea noastră
Eliberată toată de păcat.

M-am prins în aurora boreală,
E poartă dintre cele două lumi
Aş vrea să plec...mi se închide ochiul...,
Eu totuşi..., lângă tine am să rămân.

Sunt călător...atât de mult îmi place,
Îţi scriu poem, după poem,
Nu am o regulă de punctuaţie..,
Prin tactul de vioara te rechem.

..............................................
Mă vei găsi într-o Camelie zâmbind
Cu braţele deschise spre lumină,
Pe fiecare floare am să-ţi scriu..
Cuvântul meu să prindă rădăcină.



foto internet

Camelia Cristea



Niciun comentariu:

Trimiteți un comentariu