vineri, 4 iulie 2014

Tu știi



Tu știi că zorii au intrat în casă
Și-n buzunare stele-am adunat,
Că sita a cernut cu partea deasă
Și din nisip doar aur am luat.

Tu știi c-au înflorit toți teii
Și văd în ei luminile cerești,
Că ridicați în rag toți fariseii
Urcă semeț în ierarhiile lumești...,

Tu știi că sunt îngemănare
De lacrimă și bucurie...,
Că frunza verde uneori mă doare... ,
Eu am plecat spre toamna cea târzie...!

Tu știi că-ți sunt pământ și îmi ești apă..,
Că setea doar cu greu mi-o potolești,
Că spinul trandafirul înțeapă...
Și plâng apoi cu lacrimi îngerești...!

Tu le știi toate...și le dai lumină,
Și-n rugi cu nard le învelești...
Pui inima să cânte în surdină,
Tropar la praznice împărătești.

foto internet



11.06.2014

Camelia Cristea






Niciun comentariu:

Trimiteți un comentariu