joi, 31 iulie 2014

Zaruri


Când zaruri aruncate, azi mai decid o soartă,
Amarul încrustat în rama de la geam
Așteaptă mângâierea clipelor deșarte,
Un ram cu frunză verde...acoperă un ram.

Prin clopotul furtunii, se zbate amintirea,
Între reprize tâmpe, se mai divid trăiri,
Mi se dilată ochiul, aș vrea să văd iubirea,
Învejmăntată toată în crini și trandafiri.

Doar ropotul de ploaie, îmi răscolește teama
Avarul ia în sac, un lujer plin de flori
Mă pizmuiesc vrășmașii și strâmtă e odaia,
Iar nopțile sunt albe...eu ațipesc în zori!

Și mă înalt prin vise, pe aripă de vultur
Nemărginirea clipei în fir de busuioc...,
Tărâmul de nădejde, un înger mă ridică
Și îmi sfințește viață, cu visul meu cu tot...!!!


http://confluente.ro/Strofe--Timpuri/camelia_cristea_1406954016.html

31.07.2014

foto Mircea Bezergheanu


Camelia Cristea




Niciun comentariu:

Trimiteți un comentariu