miercuri, 18 noiembrie 2015

Primăvară

Vreau să împart cu tine Vara
Cât mai zburdă Căprioara,
Toamnele ce's adunate
Chiar în ridurile toate...

Pletele vestesc a iarnă,
Vremea-n noi vrea să mai cernă
Lupi flămânzi atancă-n haită
Pe aici dau câte-o raită...

Dar brândușele din gânduri
Îmi scriu verde printre rânduri,
Primăvară port în suflet
Și mă țin după al ei umblet.

Soarele îmi e aproape
Să mă mângâie pe pleoape
Alung Norii și Furtuna
Și în vers mă joc cu Luna!

Din frunzișul care cade
Simt cum viața încă arde...
Crengile ce se usucă
Poartă un dor ce-i pus pe ducă!

Zvonuri vin și zvonuri pleacă
Cu-n toiag de promoroacă...
Am doar miriștea cu mine
Și un stup plin cu albine... 

Primăvară vreu să fiu
Cât nu este prea târziu...
Ghiocei să-i pun la tâmplă
Într-o liniște adâncă.


foto sursa internet

Camelia Cristea



Niciun comentariu:

Trimiteți un comentariu