duminică, 9 iunie 2019

ACASĂ



Acasă-i aici, în inima mea,
În ea nu încap ploi și furtună,
Pita miroase, e caldă și-ar da
Celui flămând, să vină, să ia.

Acasă e raiul acesta preasfânt,
Când suntem cu toții iar împreună,
Și-n noi mai încape cuvântul cu rod,
Credința, nădejdea și voia cea bună.

Acasă e Mama în inima mea,
Fuiorul acesta de dor, borangicul,
Mai toarce frumos amintirea când vrea,
Pe umeri își pune în zori chiar ilicul.

Acasă-i copilul ce-l strâng iar la piept,
Mânuța lui caldă mă mai alintă,
Dormi puiul mami, dormi că te țin
În mirul iubirii, ce-n mine e plin!

Acasă-i icoana cu sfinți rugători,
Biserica-n mine mai are o turlă,
Simt cum o mană mă ține mereu
Și mă aduce aici lângă turmă.

Acasă e candela ce arde mocnit,
Dorul din mine să-l mai topescă,
Viața să-și poarte cursul firesc
Către împărăția sfântă, cerească.

Acasă-i aici, în inima mea….

08.06.2019
foto sursa internet
Camelia Cristea





Niciun comentariu:

Trimiteți un comentariu