duminică, 25 august 2019

Ca un vis…




Pe o pajiște albastră,
Te-am visat Măicuță-n zori,
Strângeai muguri de lumină
Și pe brațe aveai flori!

Pașii tăi purtau cărarea
Printre norii prinși de teamă,
Cu iubirea ta Măicuță
Văd ușor cum se destramă…

Liliac bătut cu albastru
Ai lăsat pe cărăruie,
Gândul meu purtat de doruri
Către tine încet suie…

Vin sfios cu pași de vise
Să- ți văd chipul de lumină,
Mă apropii cât se poate,
Dar am trupul plin de tină.

Ochii mei purtați de vraja
Bucuriei ce mi-o dai,
Plâng în taină lacrimi calde,
Am văzut un colț de rai!

Printre flori și râuri line
Ai plecat cu pas domol,
Taina asta aurită…
Cum pot Mamă s-o măsor?

Ai venit să-mi mângâi clipa
Cu iubirea ta divină,
Mă rog Mamă ca în ceruri
Viața Ta să fie lină!



https://confluente.org/camelia_cristea_1566739838.html



Cu dor, MAMA

24-25 august 2019

foto sursa internet

Camelia Cristea





























Niciun comentariu:

Trimiteți un comentariu