vineri, 17 aprilie 2020

Patimi...




Iuda trădătorul, te-a vândut Iisuse,
În biserici goale, ușile-s închise
Sufletul mă doare, parcă-i rană vie,
Când privesc pe sticlă, Sfânta Liturghie!

Clopotul, tot cerul îl despică-n două,
Omul să înțeleagă care-i viața nouă,
Lacrima tăcerii, îmi umple paharul
În lumină curge, liniștea și harul.

Timpul se deșiră ca un ghem de ață,
O strig pe Măicuța să îmi dea povață,
Prin hățișul vremii, ars de neputință,
Greu e să găsești un fir de credință !

Golgota se urcă cu pași de durere
Pătimim Iisuse, după a Ta vrere,
Am făcut în viață doar ce am vrut noi
Astăzi ne găsești în mare nevoi!

Pleacă-Ți mila sfântă peste lumea toată,
Cu puterea-Ți mare s-o faci mai curată
Valențe bogate timpului să-i dai,
Pentru fiecare un mic colț de rai!

17.01.2020

foto sursa internet

Camelia Cristea



Niciun comentariu:

Trimiteți un comentariu