sâmbătă, 15 februarie 2014

Primăvara


Aștept să pui miresme în clipa care vine,
Să parfumezi răvasul, pe care mi-l trimiți
Iertare ta mi-e vină, de toate’s vinovată,
Dar într-un colț de suflet, să nu uiți să mă ei.

Și- nmugurind speranțe, aștept iar primăvara,
Să creasca firul ierbii mai verde decat ieri,
Iar flacăra speranței să lumineze calea,
Cănd o să-nceapă valsul florilor de tei.

 Nopțile cernite, vor fi date uitării
Canon de pocăiță pe rănd toate primesc
Vor face armistițiu, călcănd stativul vremii,
Căci ramura e verde și verde-n mine cresc.

Tu prinde-mă de mană și lasă gura lumii
Și căinii care latră, cănd caravane trec,
O primavară vine cu alai, ca la o nuntă
Eu tot mai cred în vise și încă mai visez.


foto internet

Camelia Cristea




Niciun comentariu:

Trimiteți un comentariu