luni, 10 februarie 2014

Scrisoare de rămas bun


Din pămant am fost făcut
Și’n pămant mă voi întoarce,
Ostenit de toate căte-am dus,
Vin să’mi pun tărănă peste trup,
Ca o pătură, cu care să’nvelesc
Trupul meu,  sleit și omenesc.

Dar voi lăsa sufletul să zboare
Către cerul luminat de soare
Cănd prea sfănta Ta chemare,
Îmi va fi izbăvitoare!

Scriu acum, o ultimă scrisoare.
Rănduri calde, dulce îmbrățișare.
Viața ca un vis, o lumănare,
Pălpăind în sfeșnicul stingher
Plec, acum la Tatal către cer !

Eu, cobor în gara cea stelară!
Ceasul din perete s-a oprit.
Veșnicia tainic, mi s-arată,
Timpul meu…,aici e pe sfărșit!

Să mă pomeniți în sfănta rugăciune
Să nu plăngeți că în grabă plec.
Mă asteptă Domnul să-mi aline
Rănile, ce rău mă chinuiesc !

Las cu voi, în amintire,
Zilele  însorite ce s-au dus
Și  Dragostea, liantul  ce unește
Lumea  de aici,  cu cea de sus !

În amintirea prietenelor mele dragi Viorica și Aritina, care au plecat  la Domnul!

Camelia Cristea


Niciun comentariu:

Trimiteți un comentariu