luni, 2 martie 2015

Am spus


Am spus verdelui să crească
Pe câmpia mea de dor,
depărtarea asta slută
doar cu lacrimi o măsor...

Am spus mării să-mi asculte
valul ce se tânguie
și tăcerii împietrite,
tâmplele să-mi mângâie...

Am spus liniștii să toarcă
din fuioare de mătase
să mă scape de rugină,
de dureri și de angoase.

Am spus lie ciocârlie
să te cos cu drag pe ie,
trilul tău să mă trezească
să - aud liniștea cerescă...

Am spus salciei pletoase
că sunt vremuri tumultoase,
malul să și-l mângâie
să nu se mai tânguie...

Am spus timpului să stea
pe cadran măcar o clipă
când un vultur călător...
ceru-n două îl despică.

Morilor de vânt le-aș spune
care-i rostul lor prin lume,
roților de tren să treacă
peste valea care-i seacă...
-----------------------------
Am spus toate câte sunt
cu o lacrimă-n cuvânt,
și cu ochii către cer
am nădejde și mai sper...

foto sura internet


Camelia Cristea







Niciun comentariu:

Trimiteți un comentariu