sâmbătă, 18 aprilie 2015

Cuvânt -Testament


Veșmântul acesta de floare - cuvânt
Îl las testament pe foaie arzând
Mă scriu bucurie și ram de măslin,
O lacrimă vie din sufletul plin!

Zăvoare să cadă atât îmi doresc
O scară cu greu încerc să clădesc
O haită întreagă mă lătră și fuge
Această durere nu mă ajunge!

Am îngeri alături ce mă ridică
De gloată și vifor nu-mi este frică
Prin valuri de vremi, ades am trecut
Cu pași spre lumină în necunoscut!

Pe steag de speranță mai flutur și eu
Mă strigă tăcerea... e panaceu,
Cu lacrima sfântă de la icoană
Îmi vindec cuvântul și poate o rană...

Las testament iubirea mea toată
În floare de crin să fie îmbrăcată
Cu rouă din frunză proaspăt spălată
Și-n geana lumini reașezată!



foto sursa internet

Camelia Cristea










Niciun comentariu:

Trimiteți un comentariu