sâmbătă, 29 august 2015

Tu ești



Tu ești Minunea care m-a ajutat să sper
Să am în viața asta cel mai înalt reper,
Cu fruntea sus prin toate să trec și să răzbesc
Să nu dau înapoi atunci când pătimesc...

M-ai învățat să cânt cu sufletul senin,
Când rănile mă dor răbdării să mă-nchin.
Să mă feresc de drobul de sare ce se vrea
Străjer cu rang înalt, chiar lângă ușa mea!

Tu ești minunea care deschizi fereastra minții
Și mă ajuți să văd cum trec smeriți Părinții,
Când toaca bate-n lemn și-i cheamă în biserci
Se-adună-n jurul rugii cu mici și marii clerici.

M-ai ajutat să văd Lumina din tunel
Și oamenii frumoși ce îl slăvesc pe El,
Clipa primenită în straie de Mireasă,
Ce cu alai de îngeri mi-a și intrat în casă!
€“-------------------------------------------
Cuvintele sunt mici și nu pot să redea
Flacăra trăirii și lacrima din ea,
Recunoștința, mila, iertarea și iubirea
Ce au săpat în mine și-mi șlefuiesc menirea...


21 august 2015



Camelia Cristea



Niciun comentariu:

Trimiteți un comentariu