duminică, 22 mai 2022

Taine

 


Puiul Mamii Îngerași strâng la piept o amintire,

Bucuria îmi sporește, ca lumina din psaltire.

Clipe albe, fericite, conturează un castel,

Când mă leagă neputința, să mă plimb discret prin el.


Prin fereastra așteptării, chipul vesel de copil

Îmi alergă pân la suflet și îl simt atât de fin.

Brațe mici, îmi dau putere și iubire ca să sper

E o taină ce o simt, un profund, adânc mister.


Bucuria-și face casă în adâncul inimii,

Devenim și noi o clipă, din adulți, niște copii.

Zarva asta mă ridică și mă văd cum înfloresc,

Pentr-o clipă, chiar de-i mică, simt că iarăși mai trăiesc!


Mulți pupici, cu gust de miere înfloresc în primăveri,

Pe o pajiște albastră am rămas uimită-n ieri…

Timpul l-am oprit în loc, poate, doar vreo trei minute

Să adun cu bucurie, taine multe, neștiute!



În dar pentru dragii mei nepoței, Alexia-Teodora și David -Andrei



08.04.2022

foto arhiva personală


Camelia Cristea

Niciun comentariu:

Trimiteți un comentariu