duminică, 7 septembrie 2014

Scrisoare către Părinți


Sărut mână dragii mei Părinți
Scriu cu dorul depărtării grele,
Buruienile au prins rădăcini
Și încerc să mă desprind de ele!

Nu mai e valabil ce-mi spuneați cândva...,
Dacă ai carte, ai și parte”
Astăzi banul a căpătat puteri,
Cărțile sunt date la o parte.

În politică adesea iese fum
Unii știu să pună foc pe paie,
Liniște nu mai avem acum
Taxele și dările ne-ndoaie.

Plânge iarăși satul românesc,
Așteptarea stă mereu la ușă
Tinerii prin lume pribegesc,
Iar bătrânii singuri, încă-i mai jelesc.

Dă-ne Doamne vreme de îndreptare,
Aurul din grâu se face pâine...
Tot poporul nostru să-l hrănească
Mulți trăiesc cu greu de zi pe mâine.

Sărut mână dragii mei Părinți,
Trenul mă aduce iar acasă
Bucuria-n mine a încolțit...
Iarba de pe deal e mai frumoasă...!

foto internet


Camelia Cristea




Niciun comentariu:

Trimiteți un comentariu