miercuri, 22 iulie 2015

Clipele...


Clipele betege au fost iar pansate,
În mir și aloe tainic îmbrăcate,
Peste ele-un înger a turnat și apă
Chiar din coasta Ta să fiu împăcată...

Clipele sărace au primit Lumină,
Ochii cei legați au fost unși cu tină,
Orbul s-a proptit de-o rază de soare,
Mâna Ta cea sfântă îi dă vindecare!

Uneori în cârje aleargă frumosul,
Strigă-n gura mare parcă somnorosul,
Clipele-n risipă tăinuiesc dureri,
Tu dai vindecare și mă- ajuți să sper!

Clipe efemere îmi clădesc un soclu
Mă scutur de mine, eu cel mediocru
Și-Ți dau slavă Doamne prin Cuvânt și faptă
Te rog să-mi întinzi mâna Ta cea dreaptă!

Clipele bogate ți le-aduc în dar,
Am trecut de mult, de al meu hotar
Mă dezbrac de scoarțe, una câte una
Și vin către Tine să-Ți sărut și mâna!

În genunchiul rugii am să fac popas,
Sufletul smerit parcă a prins și glas
Scapă-mă de Mine și de tot ce-i rău
Pune strajă minții un înger de-al Tău!

Și alungă noaptea care mă tot strânge,
Ochiul fă-l să vadă inima cum plânge,
Odă bucurie vreau mereu să-Ți cânt,
Slavă pentru toate, jertfa din Cuvânt!

20 iulie 2015


foto sursa internet

Camelia Cristea



Niciun comentariu:

Trimiteți un comentariu