luni, 27 iulie 2015

Vara...

Verbe-am conjugat la prezentul simplu,
Vara ca o floare-mi este anotimpul
Mă surprind adesea prin imagini calde,
Chiar dacă-n fereastră, tăcerea mai arde.
. –-----------------------------------------------
Mâinile-mi sunt goale, furii mi-au luat tot,
Dar am o comoară, ce-n suflet o port
Perle, nestemate chiar și diamante,
Vise îndrăznețe, în mine-și fac halte.

 Am fântâni în preajmă, care nu mai seacă
Când setea mă cheamă îi dau strop de apă,
Pâinea rumenită o împart cu alții,
Chiar de-s la amiază mai caut talanții!

 Piatra de încercare o tot car în plasă,
Într-o zi se pare, c-ar putea să iasă
Sap în ea poteci și le trec cu pasul,
Uneori mă strigă ii aud și glasul...

 Verbe-am conjugat la prezentul simplu,
Caut cu ardoare... unde-i anotimpul?
Vara s-a proptit într-un câmp de maci,
Când apusul vine, liniște să faci...

http://confluente.ro/camelia_cristea_1437924212.html


11 iulie 2015

foto sursa internet
 Camelia Cristea


Niciun comentariu:

Trimiteți un comentariu