duminică, 2 aprilie 2023

Mă caut...


Privesc azi cerul și-l văd cum se deșiră,

Un ghem de ață, viața se tot miră...

Încătușat în propriile-mi frici

Te rog Părinte, iar să mă ridici!


Mă caut printre atâtea tratamente

Și de trăiri ce-au fost poate absente

Mă regăsesc la talpa crucii Tale,

Acolo-mi plâng păcatele cu jale!


Cu mâna Ta din patimi mă ridici

Te simt aici, când sunt strivit de frici,

De răul care arde fără milă,

În căutări mă aflu mai umilă!


Pe Iov îl văd și lacrima mă strânge

Din suferința lui vuiește atâta sânge,

Credința și nădejdea-l tot veghează

Această pildă în mine este trează!


Te rog să-mi dai putere pentru toate,

Când am căzut m-ai tot cărat în spate,

În fapte bune să sporesc credința

Și-n haină de iubire să-mi îmbrac ființa!


Chiar dacă valuri reci în mine tot lovesc

Te rog să mă ajuți să nu cârtesc,

Tu știi mai bine ce-mi este de folos

Când sunt în vârf, dar și strivit pe jos...


foto sursa internet


Camelia Cristea


Niciun comentariu:

Trimiteți un comentariu