vineri, 21 februarie 2020

Dor...




Când mi-e dorul dor și mă întorc acasă
O văd pe Măicuța blandă și frumoasă,
Casa o primenește, face de mâncare
Și- candelă pună bulgăre de soare.

Mă cuprinde-n brațe și mă trec fiori
Când vi tu copilă, se ivesc și zori
Mâna ei trudită îmi dă iar putere,
Buna mea de pace să ai mereu vrere!

Nu mai contenește să mă tot privească
Cu iubirea-i sfântă să mă dojenească,
Ai crescut copilă și-ai uitat de mine
Dar mă rog la Domnul, să îți fie bine.

Mama lăcrimează când îi povestesc,
Cum prin valul vremii mai și izbutesc
Lacrima-i curată picură iubire,
Mă scutur de mine și îmi vin în fire!
----------------------------------------------
Mă cuprinde pacea și un dor nespus,
Blânda mea Măicuță e în ceruri sus
Ușa o deschid, dar nu mai apare...
Lacrima pitită mă strânge mai tare.

Tata șovăielnic îmi deschide ușa,
-Draga mea copilă a plecat mătușa.
Este gârbovit și de toți uitați
Într-o luna nouă, doi frați au plecat.

Pare liniștit și împăcat cu sine,
Nu mă tulbur tată, o să fie bine!
Tu să fi mai tare, să nu te clintesti
Și de noi copilă să te îngrijești…

foto sursa internet


Camelia Cristea

25.01.2020





Niciun comentariu:

Trimiteți un comentariu