sâmbătă, 25 mai 2019

O clipă…



Am oprit o clipă timpul
Să mă uit discret la Soare,
Raza plină de iubire
Să-mi dea iarăși alinare.

M-am oprit din graba vremii
Și-ascult inima cum bate,
Este tutuși primăvară,
Dar târziu și pe înserate.

Am spart ceasul ticăit
Și un colț dintr-o oglindă,
Ghioceii de pe tâmplă
Azi suav, iar mă alintă…

Am pus sufletul să cânte
Odă sfântă a bucuriei,
Pe tărâmul unui dor
Se întâlnesc iarăși copii.

Mâna într-un tremur cată,
Să mai prindă înc-o mână,
Și uninte pe vecie
Uite așa o să rămână.

Am pus pașii primăverii
Să străbată iar cărări,
De atâtea drumuri sure
Mă îmbrac în resemnări.

Am pus dorul să mai cânte
Câte-o doina când veghează
Chiar de-s drumuri neîncăpute
Inima o simt că-i trează.

Am pus liniștea de veghe
Chiar aici în casa mea,
Într-un muc de lumânare,
Arde neputința grea…

Am oprit o clipă timpul
Să mă uit discret la Soare,
Raza plină de iubire
Să-mi dea iarăși alinare.

foto sursa internet


Camelia Cristea

Niciun comentariu:

Trimiteți un comentariu