duminică, 27 mai 2018

Clipele

Telefonul sună Mamă  
Și anunță despărțirea,  
Firul vieții se deșiră  
Așa cum îi e menirea.  
 
Clipa curge răvăsită  
Într-o lacrimă-sărată,  
Eu te strig din suflet -MAMĂ!  
Tu în ceruri ești plecată!  
 
Rugăciunea umple golul  
Ce-a rămas în casa ta,  
Despărțirea mă strivește  
Clipa este tot mai grea!  
 
-----------------------------  
 
Te privesc și văd lumina  
Ce-o doreai atât de mult  
Într-un colț de suflet Mamă,  
Glasul tău îl mai ascult…  
 
Cerul și- a deschis ferestra  
Și-a venit să mi te ia  
Mamă s-a sfârșit durerea,  
Veșnicia este- a ta!  
 
Curg prin mine clipe fade,  
Întrebări fără răspuns,  
Cât aș spune că mă doare  
Tot ar fi indeajuns…  
 
Firul vieții se deșiră  
Cum e cursul cel firesc,  
Cerul cel spuzit de stele  
Încerc iarăși să-l privesc.  
 
Mă gândesc că veșnicia  
Te-a primit cum îți doreai  
Și un Înger bun Măicuță  
Te-a dus sus, la Domnu-n rai!  
 
Odihnește Doamne în pace, sufletul Mamei mele!  
 
foto sursa internet  
 
Camelia Cristea  

Niciun comentariu:

Trimiteți un comentariu