duminică, 7 februarie 2021

Am așteptat...

 


Am așteptat zăpada să vină-n chip firesc

Cu bucuria asta copilu-l miruiesc

Îi prind la sănii funii din nuferi de zăpadă

Toți fulgii prinși de zbor, frumosul să îl vadă.



La geam am pus gutuia să-mi lumineze clipa

Din mine să se înalte, cuvântul că aripa

Să scriu mereu colindul cu Mama cea duioasă,

Iar bucuria asta să-mi stea mereu în casă.



În candela iubirii, torn mirul de speranță

Cu toți avem nevoie acum de-o nouă șansă

Să ningă iarna toată năframa despletită,

Iar clipă să se înalte în ceruri primenită.



Am așteptat zăpada să vină-n chip firesc

Cu bucuria asta copilu-l miruiesc

La sănii am prins nuferi din neaua împăcării

Ca tot ce-i trist și rău să dăm acum uitării…

foto sursa internet



Camelia Cristea



Niciun comentariu:

Trimiteți un comentariu