vineri, 11 martie 2016

Cânt...


Spun sincer nu am voce
Dar mi-am dorit să cânt
Să nu îmi crească umbra,
Degeaba pe pământ...

Mai cânt printre cuvinte
Și-n tril de ciocârlii
Când sufletul adună
În palme poezii...

Și cânt la Litughie
În șoaptă să nu doară...
Când inima-i zdrobită
Și umblă pe afară...

Vin îngerii să-mi dea
Un strop de apă vie
Și înfloresc salcâmii
În pietu-mi ca pe-o ie.

Mi-e doină uneori,
Când dorul mă apasă
El mi-a ascuns cărarea
Și s-a pitit în casă...

Mai cânt în toiul nopții,
Când din cauș de stea
Se-apleacă câte-un înger
Iubire să îmi dea...

E viața ca un cântec
Pe tonuri mai înalte,
Când bucuria-și face
Și-n noi atâtea halte...

Auzi?Vibrează struna
De dor și de frumos
Când cerul se pogoară
La omul cel de jos...


06. martie 2016

Camelia Cristea






Niciun comentariu:

Trimiteți un comentariu