joi, 23 iulie 2020

Un soldat...




Am pus ranița pe umeri
Și- am plecat în lumea mare,
Caut brațul de lumină
Și un răsărit de soare.

În cazarmă, la comandă,
Tot aud necontenit…
Că dușmanul e un virus
Ce prin lumea s-a pitit!

Trec soldații zile grele...
Cu tăciuni aprinși pe suflet,
Arșița toridei veri,
Le-a mai potolit din umblet!

La raport, scriu cu senin,
Că e vară și e mare...
De tăcere și surghiun,
Valul trece și mă doare!

Scot din raniță cuvântul
Îmbrăcat în dalbe flori,
Curcubeul tot așteaptă...
Să apară după nori!

Plouă, fulgeră și tună,
În Cuvânt e vreme bună!
Un soldat pe umeri poartă,
Ranița și-o sfântă hartă!

Cu busola rugăciunii,
Printre viruși și ispite
A bătut cărări prin suflet
Zile albe, primenite…

Am pus ranița pe umeri
Și- am plecat în lumea mare,
Caut brațul de lumină
Și un răsărit de soare.


23.07.2020

foto sursa internet


Camelia Cristea



Niciun comentariu:

Trimiteți un comentariu