duminică, 13 decembrie 2015

În alaiul iernii...


Îmi ești punte și catarg
Și m-ajuți să văd în larg,
De e soare sau furtună
Mă ții strâns mereu de mână!

Umplii nopțile de stele
Și mă îmbraci mereu în ele,
Când mă leagă neputința
Îmi trimiți în dar Credința!

Deschizi porți și dărâmi ziduri,
Nu îți pasă că am riduri
Pașii îi îndrumi spre soare,
Din frumos îmi faci cărare!

Îmi trimiți în dar un înger,
Când prin mine rău mai sânger
Liniștea o pui să stea
De veghe în casa mea!

Clipele le-mbraci în nard
Eu le simt cum încă ard
Și-n potecile de dor
Trimiți grabnic un izvor...

În alaiul iernii mele
Îmi dai crini și viorele,
Prin nămeți să trec frumos
Către cerul luminos....

http://confluente.ro/camelia_cristea_1449985313.html

foto sursa internet

Camelia Cristea

2 decembrie 2015 



Niciun comentariu:

Trimiteți un comentariu