duminică, 14 februarie 2016

Clipe

Pentru fiecare clipă
Îmi dai iarăși o aripă
Și veghezi să zbor cu sârg
Unde cerul e în pârg...

Îmi dai ochi să văd mereu
Darul de la Dumnezeu,
Orb am fost o viață poate
Și purtam Lumina-n spate...

Când mă tem mă ții de mână
Trec cu Tine prin furtună
Strig ca Petru că mi-e frică
Și-mi trimiți înc-o aripă...

Degetul pe rană-l pun
Când pe Toma îl adun
Din adâncul meu risipă...
Eu te rog de mă ridică!

În deșertul zilei mele
Îmi trimiți și viorele,
Din cauș de lăcrămioară
Beau o lacrimă pe seară!

Mă ridici când nu mai pot
Chiar din mine să mă scot
Și pui pasul Tău în față
Să-l urmez ca o povață!

Pentru fiecare clipă
Îmi dai iarăși o aripă
Și veghezi să zbor cu sârg,
Unde cerul e în pârg...

13.02.2016


foto sursa internet

Camelia Cristea


Niciun comentariu:

Trimiteți un comentariu