duminică, 4 ianuarie 2015

Mai spune-mi



Mai spune-mi o dată de noi
Că-i iarnă și frigul mă strânge
În noapte tăcerea se frânge,
De dor o lacrimă plânge.

Mai adu-mi cuvinte alese
Să scriu un poem de iubire,
Târziul în două să crape
Că firul de viață-i subțire.

Mai lasă-mi visarea aproape
Să trecem prin valea de plângeri,
În brațe ne poartă doi îngeri
Uitate poveri și înfrângeri.

Mai spune-mi o dată de noi
Când iarba sărută câmpia
Și-n tril de viori ciocârlia
Trezește la viața iar glia.

Mai spune-mi odată de noi
Când macii se-mbată de sânge
Apusul în poală se strânge
De dor o lacrimă plânge.

Și cred ca atât îmi ajunge
Prin gari și peroane trecute
Batiste cu lacrimi cusute
Sărută iar mâini nevăzute...

Mai spune-mi o dată de noi...

foto internet


Camelia Cristea







Niciun comentariu:

Trimiteți un comentariu