vineri, 9 ianuarie 2015

Trecător



Trecător prin vama vieţii
Mă îmbăt ca toţi poeţii
Pun doar miere în cuvinte
Şi o lacrimă fierbinte.


Trec prin ziduri uneori
Şi din pietre culeg flori,
Paşii mei de pe hârtie
Vreau s-aducă bucurie.


Când povara-mi este grea
Pun genunchii ca să stea
În pridvorul rugăciunii
Cum m-au învăţat străbunii.


Tai din noduri gordiene
Şi alerg doar prin poiene
Iar prin ochiul dimineţii
Văd doar frumusețea vieţii.


Dintr-o scoarţă de copac
Simt cum ramurile tac,
Iar din muguri de lumină
Cum se naşte-o rădăcină.


Pe aripă de cocor
Gândul meu e călător.
Zbor prin clipe efemere
Să dau ceasului putere.


Plâng în doine şi balade
Când tarâna parcă arde,
Mă preling într-un izvor
Ca să scap de al meu dor.


Aud clopotul tăcerii
Prevestind ziua Învierii
Mă botez în duh şi apă
Doar lumina ne mai scapă.


Văd o flacără plăpândă,
Clipa asta-i muribundă
Mă înclin că toţi poeţii
Când din cer ne vin profeţii.


foto internet

08-01-2015

Camelia Cristea






Niciun comentariu:

Trimiteți un comentariu