luni, 25 august 2014

Am venit spre tine



Te-am primit în viață, flacără – trăire,
Lacrimă pictată, pe un ochi de stea
Străjuie altarul rugăciunii albe.
Zarea mea senină, prinde zarea ta.

Pelerin prin lume, regăsiri în sine
Drumuri ce-s pavate, pașii spre lumini
Toaca minții bate, ce-aș fi fără tine?
Pasager stingher, poate clandestin.

S-a aprins în mine flăcăra credinței
Am săpat adânc, pân la temelii,
Pe un colț de stâncă am să pun vitralii,
Răsărit să prindă... toamnele târzii...

Pe cerul iubirii, catedrala vieții
Au zidit cu trudă, sfinții rugători,
Flacără lor arde, jerfa este vie
Noi doar lumânări pe altar de flori

Călători prin lume fii nemuritori,
Veșnicia clipei tăinuiește zborul.
Vom lansa rachete către alte lumi
Migratori în spațiul mare de Minuni!

foto internet

Camelia Cristea

Niciun comentariu:

Trimiteți un comentariu