miercuri, 22 aprilie 2015

Pruncul Teodor


Deșertul unei zile l-am trăit
Cu setea și așteptarea toată,
De mine undeva m-am și pitit
Cu griji eram atât de împovărată!

Pruncul €œTeodor, un dar trimis de sus
Îmbracă așteptarea în lumină,
În casă bucurie ne-a adus
Ca mugurii și floarea în grădină!

Noul născut vine c-o pâine-n mână,
Bătrânii mei așa m-au învățat
Să aibă hrana zilelor de mâine,
Cu neamul tot să scape de păcat!

În avioane mi-a plecat trăirea
Și cerul altei lumi a cunoscut
Prin turnul Londrei îmi arunc privirea
Să văd îngerul în slava cea de sus!
€“------------------------------------------
La rândul lor, copiii-mi sunt părinți
Și poate acum o să-nțeleagă
Că viața e frumoasă și întreagă,
Când brațul le e mângâiat de prunci!

Poem dedicat copiilor mei Alexandru și Florina

22 aprilie 2015 prăznuirea Sfantului Teodor Sicheotul

foto sursa internet

Camelia Cristea

Niciun comentariu:

Trimiteți un comentariu