marți, 18 februarie 2014

Ferestre


  Ferestre închise

M-am rătăcit în căutările acestui timp
Sufletul meu, ferestre închise,
Drum pietruit de cuvinte nespuse,
Cărari - labirint de vise pierdute.

Nu vreau să spun că nu  mai am vise.
Dar nu mai sunt colorate ca atunci,
Cănd porumbeii albi zburau către ceruri.

Ascult, dar nu mai stiu să înțeleg!
De vina sunt zidurile,
Apărute de nu știu unde,
Care nu mă lasă să văd, de dincolo de ele.

De vina sunt doar eu,
Unde, mi-am pierdut culorile?
Totul e alb, sau negru.
Nuanțele verzi și roz, au plecat
În călătorie spre alte dimensiuni.

Cărările timpului – labirint
De povești fără sfărșit,
Nuanțe și forme neanțelese,
Ma întreb, trăiesc sau mă mint?

16.08.2005


Ferestre deschise

M-am regăsit în rugul de cuvinte,
În versul ce acum se scrie,
În rodul toamnelor bogate
Și în ciorchinul copt din vie.

Visez să zbor dincolo de mine,
Să - alung tăcerile ce-au plăns
Făcănd părăuri mult prea repezi
În stănca nopților din munți.

Iar ochii sufletului or să vadă
Cănd se deschid ferestre-n zori
Să intre iar lumina nudă
Ca-n rai ninsorile de flori.

De nu-nțeleg cuvintele și lumea,
Cănd unde reci revarsă un fior
Pe înger o să-l chem în rugă
Să-mi dea surăs descătușat de nor.

Culorile le iau din curcubee
Frănturi de nuanțe din eternitate
Le croșetez pe tivul vieții mele
Și-apoi în dar, vi le trimit pe toate.

 Februarie 2014





Niciun comentariu:

Trimiteți un comentariu