marți, 12 mai 2015

Îngerul de pază


Lumânări ce-aprind speranțe
Chiar în nopțile de smoală,
Când făptura toată doarme
Îi ții sufletul în poală....

Am văzut cum treci prin viscol
Ca prin vama din văzduh,
Nu ești Om, asta e sigur!
Ești Lumina unui duh.

Am văzut că-mi ești alături
Când trădat am fost de toți,
Haina ce-o aveam mai bună
Prăduită a fost de hoți!

Am văzut acum Lumina,
Când ieșită din tunel
Ferecată strâns în lanțuri,
Aveam gândul pus la cer!

Am văzut pe fruntea Ta
O cunună doar de spini,
Cu o mână nevăzută
Zmulgi din mine mărăcini!

Am văzut în zori Lumina,
Ochii mei au fost legați
Cu eșarfe de întuneric,
Ca și cei nevinovați...

Și aud! Cred c-am fost surdă,
Așteptarea-i tare lungă,
Îngerul ce-mi stă de pază

Mă ajută să fiu trează!

foto Mihai Lupu

Camelia Cristea

Niciun comentariu:

Trimiteți un comentariu