miercuri, 10 iunie 2015

Cântec


Au sunat a cântec anii mei
Ca o serenadă, pe-înțelese,
Partiturile au fost toate alese
Din preaplinul inimii culese.

Au fost note înalte, dar și triste,
Lacrimi am strâns nopțile-n batiste
Și le-am transformat în lăcrămioare,
Pentru clipe de frumos și înseninare.

Clapele de dor mă însoțesc,
Arii noi compun, deci mai trăiesc
Câmpul așteptării e în floare,
Măreția lui nu are asemănare.

Slobozesc din lanțuri, ciocârlia
Să-mi înalțe-n triluri bucuria,
Coliviei ce se vrea mereu rapace
Am să-i scriu o notă doar de pace!

Din adâncuri scot privighetori
Și pun lesă carului de nori,
Prin păduri de brazi înmugurite
Am să-ngrop și zilele cernite.

Ascultați! Concertul e în toi,
Armonii scriu tainic pentru voi
Partitură se vrea înțeleasă
În lumină astăzi o să iasă!

09 iunie 2015


foto internet

Camelia Cristea



Niciun comentariu:

Trimiteți un comentariu