joi, 4 iunie 2015

Am pus


Mi-am pus sufletul pe tavă
Și o lacrimă-n batistă
Vă declar fără emfază,
Că frumos încă există.

Am jucat doar pe o carte,
Cea trimisă prin destin
Și-am băut nectar și fiere
Sus pe creste și-n declin!

M-am lovit de munți de sare
Și de câmpuri fără floare
Am știut că-s rostuite,
Nu lăsate la întâmplare.

Am trecut de multe ori
Peste mine să iau apă
Setea a uscat răbdarea
Și pe-alocuri se tot crapă!

Am pus frâu acestui murg
Într-o pajiște senină
Să își vindece piciorul,
Iarba verde îl alină!

Am pus liniștea-n decor
Și-o mușcată în ferestră,
Unui vis i-am dat și aripi
Chiar din pasărea măiastră.
------------------------------
Timpul a plecat hoinar,
Cu merinde în albume
Spune că nu e-n zadar
Să-l petreci cu fapte bune!

03 iunie 2015


Camelia Cristea




Niciun comentariu:

Trimiteți un comentariu