luni, 15 iunie 2015

Rugăciune



Dumnezeule a toate-milostiv,
Către Tine cu nădejde strig
Rugăciunea -mi fie ascultată,
Pentru ai mei copii și pentru Tată!

Dumnezeule a toate-iertător,
Din necaz mă scoți biruitor
Brațele mereu mi le-întărești,
În lucrări ce nu par omenești!

Dumnezeule a toate ziditor,
Doar cu Tine sunt învingător
Inima îmi umplii doar de pace,
Când furtuni lovesc în carapace...

Dumnezeule, cu dragoste de om
Te apleci la cel mai mic atom
Duci în spate marea de păcate,
Rănile să fie grabnic vindecate.

Dumnezeule, atât de îndurător,
Fără Tine sunt un simplu muritor,
Orb am fost atâta amar de vreme...
Și m-ai vindecat cu-a Ta putere.

Dumnezeule ce-ngropi păcatul
M-am rugat ca eu să fiu “un altul”
Să mă lepăd de ce-i rău și doare,
După încercări să fiu învingătoare!


11 iunie 2015

foto sursa internet

Camelia Cristea








Niciun comentariu:

Trimiteți un comentariu