luni, 22 iunie 2015

Cioplitor în stele



Cioplitor în stele, herghelii de dor,
Depărtarea asta, cum am s-o măsor?
Aud cum aleargă timpul efemer
Și mă prinde-n mreje pline de mister...

În castele înalte îmi găsesc trăirea
Și în lanțuri grele pun chiar uneltirea,
Zidul ce-a crescut drept în față mea
Primește poruncă, în genunchi să stea!

Mă îmbrac în slove și din mine ies
Roadele sunt coapte bune de cules,
Verile-s fierbinți și îmbujorate,
De cireșe coapte au fost sărutate.

Câmpul a roșit într-un snop de maci
Soarbele culoarea și mai bine taci!
Clipele confuze o să cadă-n plasă,
Ciutele alergă unde-i iarba deasă!
---------------------------------------
Cioplitor în stele, herghelii de dor,
Se deșiră vremea nu pot s-o măsor...
Dar îmi petrec pașii printre sentimente,
Simplu și frumos, fără argumente..



20 iunie 2015


Camelia Cristea




Niciun comentariu:

Trimiteți un comentariu