joi, 20 martie 2014

Rugă pentru Maria



(astăzi a plecat la Domnul, Maria, Mama a șase copii)

Ne întoarcem rănd, pe rănd, acasă,
Cănd seva vieții în pămănt se scurge
Dar sufletul, se duce-n cer la Tatăl
Și lumănarea-n sfeșnic încet se stinge.

Pentru noi toți vine o vreme,
Cănd trebuie din viața asta să plecăm
Nu-i moartea poartă către despărțire,
Ci podul, peste timpul în care noi migrăm.

Maria astăzi a plecat la Tatăl
Și cerul s-a deschis să o primescă,
Jerfirea ei de mamă adevărată
Acum o duce în slava Împărătescă.

Aprindeți lumănări și rugi- metanii
 Cu ochii în lacrimi,  citiți din Psaltire,
Pentru toate este o vreme…,
Eu am plecat,…vă las a mea Iubire !

Dumnezeu să o odihnească în pace !

Vă rog să mă iertați, că versul meu e trist,
Dar de la o vreme, cam de un an încoace,
Se-așează-n drumul meu atătea cruci,
Că lacrima e pusă toată în genunchi.

19.03.2014

 foto internet

Camelia Cristea



Niciun comentariu:

Trimiteți un comentariu